Fotoshoot Ford Puma – Het resultaat

Posted on 27/12/2009. Filed under: Auto, Event | Tags: , , , , , , , , , |


Picture: marcdeurloo/carsonedge
Foto: Marc Deurloo / Cars on edge

Fotoshoot Ford Puma
Op uitnodiging van Cars on Edge mocht ik samen met vier andere trotse autobezitters mijn Ford Puma 1.7 laten fotograferen in Amsterdam door Marc Deurloo. Een hele eer!

Fotogeniek
Mijn auto was er helemaal klaar voor. Van top tot teen schoongewassen en glimmend als nieuw. Ik moest echter vooraf nog even gepoederd en bijgewerkt worden door de visagiste. Ik kon nog even de fotoshoot van een Ford Mustang meemaken, maar toen was het mijn beurt. Auto goed neerzetten, poseren, klikklikklik. Fotograaf Marc Deurloo was erg professioneel. Binnen enkele minuten waren er zeer geslaagde foto’s gemaakt.

Credits
Apart wil ik nog even Cars on Edge en Marc Deurloo bedanken voor de leuke fotoshoot. Neem vooral een kijkje op hun sites!
Cars on Edge:  http://www.carsonedge.com
Marc Deurloo: http://www.marcdeurloo.nl

Overige foto’s (Marc Deurloo / Cars on Edge):
Picture: marcdeurloo/carsonedge

Picture: marcdeurloo/carsonedge

Picture: marcdeurloo/carsonedge

Eigen foto’s:
Ford Puma Sergio vs Tuktuk (Bijlmergarage)

Make a Comment

Geef een reactie

3 Reacties to “Fotoshoot Ford Puma – Het resultaat”

RSS Feed for Sergio Selection Comments RSS Feed

super leuk voor je!

stoer hoor!mooie foto’s.

Prachtig allemaal. Ik zou er ook trots op zijn. Grt. MARO


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

